1. Оригинални ли са стоките?

Да. Имаме фактури за всяка една стока, доказваща техния произход. Не уважаваме тарикатлъка на дребно и се опитваме да знаем възможно най-много за нашите доставчици за да можем да ви предоставяме качествени и маркови неща.

2. Защо някои стоки при вас са по-скъпи от други магазини?

Защото са оригинали. Защото даваме гаранция. Защото утре ще сме пак тук.

3. Защо някои стоки при вас са по-евтини от други магазини?

Работим с партньори от Европа, които ни доставят някои стоки от стари колекции на редуцирани цени. Стоките са нови и с отлично качество, но цената често е по-ниска от други магазини в страната. Ние сверяване нашите цени по тези в западни сайтове като Амазон.

4. Може ли да ми предадете стоката лично?

За съжаление нямаме такава практика и възможност за такъв начин на работа, и всички плащани при нас минават по банков път и наложен платеж, няма как да приемем плащане в брой от вас.

5. Давате ли гаранция на продаваните от вас стоки?

Всички наши стоки са с предвидения в Европейския съюз срок от 24 месеца. Пазете документа издаден от Еконт или фактурата с тях ще получите вашата гаранция.Тази гаранция е законова. За повече информация се свържете с нас или прегледайте Общите условия.

6. Издавате ли касови бележки?

Всички плащания при нас минават по банков път. Документ за вашето плащане ще бъде издаден от Еконт, които имат лиценз за Пощенски Парични Преводи, и това е легална алтернатива на касовата бележка. Ако вашето плащане е по банка ще получите фактура за него.

7. Стоката налична ли е?

Щом продукта е със статус Наличен, значи стоката е налична при нас. Ако стоката е изчерпана, но искате все пак да я закупите, пишете ни и ще се постараем да помогнем.

8. Ами ако не харесам стоката в офиса на Еконт?

Всички наши стоки се пращат с опция за преглед и тест. Ако не харесате стоката просто я откажете и тя ще се върне при нас за наша сметка.

9. Взех си стоката е Еконт, но размислих, искам да я върна.

Да, това е възможно, ако не са минали повече от 14 дни. Достатъчно е да ни уведомите в този срок. Пращате стоката до офиса на Еконт от който е изпратена за ваша сметка или чрез друг метод по ваш избор. В срок от 14 дни след като получим вашето изявление, ще ви бъде възстановена сумата за продуктите,  и за доставката, по банкова сметка изпратена на нашият имейл, но не и сумата по връщането на стоката. Възстановяването на сумите ще бъде извършено след получаване на стоката или представяне на доказателство за това, че е изпратена и нейното състояние.

Много е важно стоката да е в безупречен вид, неизползвана и с ненарушена опаковка за да уважим вашето искане. Срокът от 14 дни е за размисъл, не за употреба на стоката.